Zakres zadań partnerów
Zakres zadań Lidera Partnerstwa oraz Parterów przedstawia się następująco:
1) Gmina Strumień:
- zarządzanie strategiczne projektem, w tym reprezentowanie Partnerów przed Instytucją Pośredniczącą, koordynowanie (w tym monitorowanie i nadzorowanie) prawidłowości działań Partnerów przy realizacji zadań, zawartych w projekcie, zapewnienie udziału Partnerów w podejmowaniu decyzji i realizacji zadań, na zasadach określonych w niniejszej umowie, wsparcie Partnerów w realizacji powierzonych zadań, zapewnienie sprawnego systemu komunikacji z Partnerami oraz Instytucją Pośredniczącą, koordynację działań Partnerstwa na rzecz upowszechniania informacji o nim i jego celów,
- zapewnienie prawidłowości operacji finansowych, w szczególności poprzez wdrożenie systemu zarządzania i kontroli finansowej projektu,
- pozyskiwanie, gromadzenie i archiwizację dokumentacji związanej z realizacją zadań Partnerstwa,
- przedkładanie wniosków o płatność do Instytucji Pośredniczącej celem rozliczenia wydatków w Projekcie oraz otrzymania środków na dofinansowanie zadań Lidera Partnerstwa i Partnerów;
- gromadzenie informacji o uczestnikach Projektu i ich przekazywanie do Instytucji Pośredniczącej;
- informowanie Instytucji Pośredniczącej o problemach w realizacji Projektu,
- koordynacja działań na poziomie Lidera Partnerstwa,
- dystrybucja materiałów promocyjnych dotyczących elektronicznych usług publicznych świadczonych przez Gminę,
- realizacja spotkań informacyjnych dla mieszkańców na temat możliwości korzystania z elektronicznych usług publicznych i zakładania Profilu Zaufanego,
- realizacja mini-szkoleń dla mieszkańców Gminy na temat korzystania z elektronicznych usług publicznych,
- przygotowanie i obsługa stoisk informacyjnych na temat zakładania Profilu Zaufanego i korzystania z elektronicznych usług publicznych na terenie Gminy,
- publikacja ogłoszeń i instrukcji korzystania z elektronicznych usług publicznych na stronie internetowej, wydzielenie na stronie www Gminy zakładki dedykowanej e-usługom,
- oznakowanie oraz uruchomienie i prowadzenie Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego w siedzibie Gminy,
- odbiorca wsparcia w ramach projektu, obejmującego m.in. przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa informacji oraz dostosowanie polityki bezpieczeństwa informacji do wymogów prowadzenia Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego, modernizację elektronicznego systemu zarządzania dokumentami, wdrożenie systemów dziedzinowych wspierających świadczenie elektronicznych usług publicznych i systemów dla potrzeb zwiększenia wymiany korespondencji elektronicznej, instalację i konfigurację sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem, szkolenia dla pracowników Urzędu, opracowanie i uruchomienie nowych elektronicznych usług publicznych uruchomionych na platformie ePUAP lub platformie regionalnej kompatybilnej z ePUAP,
2) Gmina Brenna:
- koordynacja działań na poziomie Gminy,
- dystrybucja materiałów promocyjnych dotyczących elektronicznych usług publicznych świadczonych przez Gminę,
- realizacja spotkań informacyjnych dla mieszkańców na temat możliwości korzystania z elektronicznych usług publicznych i zakładania Profilu Zaufanego,
- przygotowanie i obsługa stoisk informacyjnych na temat zakładania Profilu Zaufanego i korzystania z elektronicznych usług publicznych na terenie Gminy,
- publikacja ogłoszeń i instrukcji korzystania z elektronicznych usług publicznych na stronie internetowej,
- oznakowanie oraz uruchomienie i prowadzenie Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego w siedzibie Gminy,
- odbiorca wsparcia w ramach projektu, obejmującego m.in. przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa informacji oraz dostosowanie polityki bezpieczeństwa informacji do wymogów prowadzenia Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego, modernizację elektronicznego systemu zarządzania dokumentami, wdrożenie systemów dziedzinowych wspierających świadczenie elektronicznych usług publicznych i systemów dla potrzeb zwiększenia wymiany korespondencji elektronicznej, instalację i konfigurację sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem, szkolenia dla pracowników Urzędu, opracowanie i uruchomienie nowych elektronicznych usług publicznych uruchomionych na platformie ePUAP lub platformie regionalnej kompatybilnej z ePUAP,
3) Gmina Hażlach:
- koordynacja działań na poziomie Gminy,
- dystrybucja materiałów promocyjnych dotyczących elektronicznych usług publicznych świadczonych przez Gminę,
- realizacja spotkań informacyjnych dla mieszkańców na temat możliwości korzystania z elektronicznych usług publicznych i zakładania Profilu Zaufanego,
- realizacja mini-szkoleń dla mieszkańców Gminy na temat korzystania z elektronicznych usług publicznych,
- przygotowanie i obsługa stoisk informacyjnych na temat zakładania Profilu Zaufanego i korzystania z elektronicznych usług publicznych na terenie Gminy,
- publikacja ogłoszeń i instrukcji korzystania z elektronicznych usług publicznych na stronie internetowej,
- oznakowanie oraz uruchomienie i prowadzenie Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego w siedzibie Gminy,
- odbiorca wsparcia w ramach projektu, obejmującego m.in. przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa informacji oraz dostosowanie polityki bezpieczeństwa informacji do wymogów prowadzenia Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego, modernizację elektronicznego systemu zarządzania dokumentami, wdrożenie systemów dziedzinowych wspierających świadczenie elektronicznych usług publicznych i systemów dla potrzeb zwiększenia wymiany korespondencji elektronicznej, instalację i konfigurację sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem, szkolenia dla pracowników Urzędu, opracowanie i uruchomienie nowych elektronicznych usług publicznych uruchomionych na platformie ePUAP lub platformie regionalnej kompatybilnej z ePUAP,
4) Gmina Pawłowice:
- koordynacja działań na poziomie Gminy,
- dystrybucja materiałów promocyjnych dotyczących elektronicznych usług publicznych świadczonych przez Gminę,
- realizacja spotkań informacyjnych dla mieszkańców na temat możliwości korzystania z elektronicznych usług publicznych i zakładania Profilu Zaufanego,
- przygotowanie i obsługa stoisk informacyjnych na temat zakładania Profilu Zaufanego i korzystania z elektronicznych usług publicznych na terenie Gminy,
- publikacja ogłoszeń i instrukcji korzystania z elektronicznych usług publicznych na stronie internetowej,
- oznakowanie oraz uruchomienie i prowadzenie Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego w siedzibie Gminy,
- odbiorca wsparcia w ramach projektu, obejmującego m.in. modernizację elektronicznego systemu zarządzania dokumentami, wdrożenie systemów dziedzinowych wspierających świadczenie elektronicznych usług publicznych i systemów dla potrzeb zwiększenia wymiany korespondencji elektronicznej, instalację i konfigurację sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem, szkolenia dla pracowników Urzędu, opracowanie i uruchomienie nowych elektronicznych usług publicznych uruchomionych na platformie ePUAP lub platformie regionalnej kompatybilnej z ePUAP,
5) Miasto Ustroń:
- koordynacja działań na poziomie Miasta,
- dystrybucja materiałów promocyjnych dotyczących elektronicznych usług publicznych świadczonych przez Miasto,
- realizacja spotkań informacyjnych dla mieszkańców na temat możliwości korzystania z elektronicznych usług publicznych i zakładania Profilu Zaufanego,
- przygotowanie i obsługa stoisk informacyjnych na temat zakładania Profilu Zaufanego i korzystania z elektronicznych usług publicznych na terenie Miasta,
- publikacja ogłoszeń i instrukcji korzystania z elektronicznych usług publicznych na stronie internetowej,
- oznakowanie oraz uruchomienie i prowadzenie Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego w siedzibie Miasta,
- odbiorca wsparcia w ramach projektu, obejmującego m.in. modernizację elektronicznego systemu zarządzania dokumentami, wdrożenie systemów dziedzinowych wspierających świadczenie elektronicznych usług publicznych i systemów dla potrzeb zwiększenia wymiany korespondencji elektronicznej, instalację i konfigurację sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem, szkolenia dla pracowników Urzędu, opracowanie i uruchomienie nowych elektronicznych usług publicznych uruchomionych na platformie ePUAP lub platformie regionalnej kompatybilnej z ePUAP,
6) Miasto Wodzisław Śląski:
- koordynacja działań na poziomie Miasta,
- dystrybucja materiałów promocyjnych dotyczących elektronicznych usług publicznych świadczonych przez Miasto,
- realizacja spotkań informacyjnych dla mieszkańców na temat możliwości korzystania z elektronicznych usług publicznych i zakładania Profilu Zaufanego,
- przygotowanie i obsługa stoisk informacyjnych na temat zakładania Profilu Zaufanego i korzystania z elektronicznych usług publicznych na terenie Miasta,
- publikacja ogłoszeń i instrukcji korzystania z elektronicznych usług publicznych na stronie internetowej,
- oznakowanie oraz uruchomienie i prowadzenie Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego w siedzibie Miasta,
- odbiorca wsparcia w ramach projektu, obejmującego m.in. modernizację elektronicznego systemu zarządzania dokumentami, wdrożenie systemów dziedzinowych wspierających świadczenie elektronicznych usług publicznych i systemów dla potrzeb zwiększenia wymiany korespondencji elektronicznej, instalację i konfigurację sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem, szkolenia dla pracowników Urzędu, opracowanie i uruchomienie nowych elektronicznych usług publicznych uruchomionych na platformie ePUAP lub platformie regionalnej kompatybilnej z ePUAP,
7) Gmina Zebrzydowice:
- koordynacja działań na poziomie Gminy,
- dystrybucja materiałów promocyjnych dotyczących elektronicznych usług publicznych świadczonych przez Gminę,
- realizacja spotkań informacyjnych dla mieszkańców na temat możliwości korzystania z elektronicznych usług publicznych i zakładania Profilu Zaufanego,
- przygotowanie i obsługa stoisk informacyjnych na temat zakładania Profilu Zaufanego i korzystania z elektronicznych usług publicznych na terenie Gminy,
- publikacja ogłoszeń i instrukcji korzystania z elektronicznych usług publicznych na stronie internetowej,
- oznakowanie oraz uruchomienie i prowadzenie Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego w siedzibie Gminy,
- odbiorca wsparcia w ramach projektu, obejmującego m.in. modernizację elektronicznego systemu zarządzania dokumentami, wdrożenie systemów dziedzinowych wspierających świadczenie elektronicznych usług publicznych i systemów dla potrzeb zwiększenia wymiany korespondencji elektronicznej, instalację i konfigurację sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem, szkolenia dla pracowników Urzędu, opracowanie i uruchomienie nowych elektronicznych usług publicznych uruchomionych na platformie ePUAP lub platformie regionalnej kompatybilnej z ePUAP,
8) F5 Konsulting Sp. z o.o.:
- zarządzanie administracyjne projektem,
- rozliczenia projektu,
- monitoring i ewaluacja projektu,
- zarządzanie dostawami w ramach projektu,
- przygotowanie i zakup materiałów promocyjnych, zakup usług wdrożeniowych, sprzętu
i programów dla Lidera Partnerstwa i Partnerów JST.
Dodał: GH