Przystosowanie systemu informatycznego gminnej administracji samorządowej do kompleksowego świadczenia usług drogą elektroniczną.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego – realna odpowiedź na realne potrzeby
Priorytet II Społeczeństwo informacyjne
Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych
Przedmiotem Projektu jest wdrożenie do administracji publicznej gmin: Brenna, Chybie,Dębowiec, Goleszów, Istebna,Strumień i Wisła - Systemu Elektornicznego Obiegu Dokumentów umożliwiającego przetwarzanie i obsługe pism w formie dokumnetów elektronicznych, a w przyszłości- przyłączenie do Systemu Elekotronicznej Komunikacji Administracji Publicznej (SEKAP) lub systemu e-PUAP.
Wszystkie zakupione w ramach inwestycji urządzenia wraz z niezbędnym oprogramowaniem zostaną zainstalowane w urzędach poszczególnych Gmin w podziale ilościowym wynikającym z zaplanowanych rzeczywistych potrzeb, których zaspokojenie jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów w każdej z jednostek.
Liderem projektu jest Stowarzyszenie Rozwoju i Współpracy Regionalnej OLZA
AKTUALNOŚCI
Pierwsze kroki do e-urzędu
Dodał: Admin