2017-07-11
Zgłaszanie szkód po nawałnicy
Szkody w gospodarstwach spowodowane przez nawałnicę, która przeszła przez gminę Strumień w dniu 7 lipca 2017r,. należy zgłaszać pisemnie, mailowo lub przez platformę e-puap do Urzędu Miejskiego w Strumieniu.
Zgodnie z obowiązującym prawem, szkody w gospodarstwach rolniczych i uprawach, szacuje na podstawie zgłoszeń komisja powołana przez Wojewodę Śląskiego składająca się m.in. z pracowników Urzędu Miejskiego. Komisja jest zobowiązana sporządzić protokół z oszacowania zgłoszonych szkód, które wystąpiły w gospodarstwie rolnym w dwóch egzemplarzach – jeden dla wojewody, - jeden dla producenta rolnego.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Strumieniu tel. 33 854 08 15 lub sekretariatem 33 857 01 48
Więcej informacji na stronie Urzędu Wojewódzkiego TUTAJ
Pozostałe aktualności:
-
Spotkanie konsultacyjne dla seniorów
2024-10-03 -
Zaproszenie na warsztaty ekologiczne
2024-10-01