2020-03-24
Wodociągi Ziemi Cieszyńskiej informują
WZC Sp. z o.o. w Ustroniu informuje, że w celu zapewnienia ciągłości świadczenia usług i zminimalizowania ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, zamyka się wszystkie Punkty Obsługi Klienta, a tym samym nie będzie możliwości indywidualnego, osobistego załatwienia spraw.
W tym okresie w celu załatwienia spraw prosi się o kontakt z pracownikami drogą:
- pocztową,
- mailową: wzc@wzc.com.pl,
- telefoniczną: 33 852 35 70; 33 852 34 96; 33 852 22 44; 33 852 25 73,
- poprzez: (eBOK) - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Bezpośrednio rozpatrywane będą tylko sprawy związane z bezpieczeństwem zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków itp.
WZC Sp. z o.o. w Ustroniu prosi o dokonywanie wszelkich płatności przelewem na konto bankowe podane na fakturze.
Spółka nie będzie realizowała odczytów wodomierzy przez pracowników - odczytywaczy.
W związku z powyższym, rozliczenie za zużytą wodę i odprowadzone ścieki nastąpi na podstawie odczytów szacunkowych z poprzednich miesięcy, które korygowane będą odczytem w kolejnym okresie rozliczeniowym.
Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość podania stanu licznika wodomierzowego za pomocą:
- poczty głosowej w godzinach 15.00-7.00, tel. 33 852 10 01
- eBOK - Elektronicznego Biura Obsługi Klienta,
- telefonicznie: 33 852 09 87; 33 852 09 88; 33 852 13 30 ; 33 852 13 31
- mailowo na adres: stan@wzc.com.pl
Powyższe obowiązuje do odwołania.
Pozostałe aktualności:
-
Uwaga! 31 grudnia – kasa nieczynna
2024-12-27 -
Życzenia Świąteczne
2024-12-23 -
Gala Noworoczna – BROADWAY
2024-12-20 -
Zmiana pracy PSZOK w grudniu
2024-12-17