2022-05-27
OGŁOSZENIE
OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień dla części obszaru miasta Strumień
Na podstawie art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 503), art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2373 ze zm.) oraz uchwały Rady Miejskiej w Strumieniu nr XXIX.244.2021 z dnia 29 kwietnia 2021 r. Burmistrz Strumienia
zawiadamia o wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień dla części obszaru miasta Strumień wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w dniach od dnia 6 czerwca 2022 r. do 28 czerwca 2022 r. w godzinach pracy urzędu, w Galerii pod Ratuszem, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strumieniu, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień, pokój nr 9, jak również na stronach Biuletynu Informacji Publicznej gminy Strumień (www.strumien.bip.net.pl).
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w ww. projekcie zmiany studium rozwiązaniami odbędzie się w dniu 15 czerwca 2022 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Strumieniu, w Galerii Pod Ratuszem, ul. Rynek 4 43-246 Strumień, o godz. 1500.
Zgodnie z art. 11 pkt 8 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu zmiany studium.
Uwagi do projektu zmiany studium należy składać na piśmie do Burmistrza Strumienia, ul. Rynek 4, 43 – 246 Strumień, lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: sekretariat@um.strumien.pl z podaniem imienia, nazwiska (lub nazwy jednostki organizacyjnej) i adresu, a także oznaczenia nieruchomości, której dotyczy uwaga, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 lipca 2022 r.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2373 ze zm.) w Biuletynie Informacji Publicznej zamieszczone będą informacje o dokumentach:
- projekcie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień dla części obszaru miasta Strumień,
- prognozie oddziaływania na środowisko do projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień dla części obszaru miasta Strumień.
Uwagi w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko – stosownie do przepisu art. 40 i art. 54 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko – należy wnosić w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 lipca 2022 r. do Burmistrza Strumienia.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Strumienia.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym w dalszej części RODO informuję, że:
- Administratorem danych osobowych zawartych we wniosku i załącznikach jest Urząd Miejski w Strumieniu z.s. Rynek 4, 43-246 Strumień, tel. 33/ 85 70 142.
- W celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych proszę kontaktować się z administratorem bezpieczeństwa informacji/inspektorem ochrony danych osobowych: inspektor@um.strumien.pl, tel. 33 85 70 142.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu opracowania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2021 poz. 741 ze zm.).
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przepisami archiwizacyjnymi.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz zewnętrzni wykonawcy projektów dokumentów planistycznych realizujących zadania publiczne na podstawie zawartej umowy cywilnoprawnej.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Podanie danych osobowych jest obowiązkowe o ile wynika to z przepisu prawa, a w pozostałym zakresie
jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Pozostałe aktualności:
-
OGŁOSZENIE O SESJI
2024-11-15 -
Zasłużeni nagrodzeni 11 listopada
2024-11-14 -
Cała gmina świeci przykładem!
2024-11-08