2021-10-12
Obowiązek składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków
Burmistrz Strumienia informuje, że od 1 lipca br. każdy właściciel lub zarządca budynku ma obowiązek złożyć deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków dotyczącej źródeł ciepła i źródeł spalania paliw.
Dla budynków, które już istnieją właściciel lub zarządca ma obowiązek złożyć deklarację w terminie do dnia 30 czerwca 2022r.
Dla nowopowstałych budynków termin ten wynosi 14 dni od dnia pierwszego uruchomienia źródła ciepła lub źródła spalania paliw.
Deklarację można złożyć drogą elektroniczną na stronie: zone.gunb.gov.pl lub w wersji papierowej w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Strumieniu – Pokój nr 1 (druk deklaracji dostępny jest w załączeniu, a także w siedzibie urzędu lub pod adresem: www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow-faq).
- deklaracja-a-30.06.2021.pdf deklaracja
Pozostałe aktualności:
-
Zmiana pracy PSZOK w grudniu
2024-12-17 -
Odbiór BIOODPADÓW w Strumieniu
2024-12-13 -
Magia Mikołajek w Gminie Strumień
2024-12-12 -
OGŁOSZENIE O SESJI
2024-12-11 -
Informacja z PT KRUS w Cieszynie
2024-12-11 -
Wernisaż wystawy „Smacznego” – za nami!
2024-12-10