2020-06-19
Nabór na rachmistrzów spisowych w powszechnym spisie rolnym w 2020 r
Burmistrz Strumienia - Gminny Komisarz Spisowy ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na rachmistrzów terenowych do przeprowadzenia Powszechnego Spisu Rolnego na terenie Gminy Strumień w 2020 r.
Nabór kandydatów na rachmistrzów terenowych dokonywany jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 31 lipca 2019 r. o powszechnym spisie rolnym w 2020 r. (Dz.U. z dnia 10 września 2019 r., poz. 1728).
Spis zostanie przeprowadzony od 1 września do 30 listopada 2020 r.
Kandydat na rachmistrza terenowego winien spełniać następujące warunki:
- mieć ukończone 18 lat,
- zamieszkiwać na terenie Gminy Strumień,
- posiadać co najmniej średnie wykształcenie,
- posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie,
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Oferta kandydata na rachmistrza terenowego musi zawierać:
1. Zgłoszenie kandydatury z podaniem (druk do pobrania):
- imienia (imion) i nazwiska
- daty urodzenia
- adresu zamieszkania
- numeru telefonu
- adresu e-mail
- spełnienia warunku dotyczącego wykształcenia
2. kserokopię dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
3. oświadczenie o spełnieniu wymogu, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 5 PSR 2020, zawierające klauzulę następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.” (druk do pobrania). Oświadczenie o spełnieniu wymogu, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 5 PSR 2020, kandydat na rachmistrza terenowego składa pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Powyższa klauzula zastępuje pouczenie o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń
4. dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego)
Termin i miejsce składania dokumentów zgłoszeniowych:
Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór kandydatów na rachmistrzów terenowych”, należy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Urząd Miejski w Strumieniu
43-246 Strumień
Rynek 4,
w terminie do dnia: 8 lipca 2020 r.
Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu).
Oferty kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Więcej informacji na temat spisu można uzyskać na stronie internetowej spisrolny.gov.pl oraz w Gminnym Biurze Spisowym w Strumieniu – nr tel. 33 857 01 99.
Szczegóły dotyczące naboru dostępne są pod adresem: https://strumien.bip.net.pl/?c=13035
- oswiadczenie[1].docx Oświadczenie
- RODO[1].doc RODOO
- zloszenie_kandydata[1].docx Zgłoszenie
Pozostałe aktualności:
-
OGŁOSZENIE O SESJI
2024-11-15 -
Zasłużeni nagrodzeni 11 listopada
2024-11-14 -
Cała gmina świeci przykładem!
2024-11-08