2022-11-25
wyświetleń: 4618
Komunikat
W związku z kumulacją zadań przewidzianych do realizacji przez Urząd Miejski w Strumieniu, m.in. w zakresie przyznawania dodatków węglowych oraz dodatków dla gospodarstw domowych, wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa i konieczności ponownej analizy wniosków o wyżej wymienione dodatki, informujemy, że dla zapewnienia sprawnej pracy Referatu Ochrony Środowiska i Rolnictwa od dnia 28 listopada br. do odwołania, wprowadzona zostaje w godzinach od 12:00 do 13:30 przerwa w bezpośredniej obsłudze klienta przez pracowników Referatu.
Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy.
Prosimy o korzystanie z możliwości konsultacji w pozostałych godzinach pracy Urzędu.
Dodał: LP
Pozostałe aktualności:
-
OGŁOSZENIE O SESJI
2024-11-15 -
Zasłużeni nagrodzeni 11 listopada
2024-11-14 -
Cała gmina świeci przykładem!
2024-11-08