2022-11-25
wyświetleń: 3888
Komunikat
W związku z kumulacją zadań przewidzianych do realizacji przez Urząd Miejski w Strumieniu, m.in. w zakresie przyznawania dodatków węglowych oraz dodatków dla gospodarstw domowych, wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa i konieczności ponownej analizy wniosków o wyżej wymienione dodatki, informujemy, że dla zapewnienia sprawnej pracy Referatu Ochrony Środowiska i Rolnictwa od dnia 28 listopada br. do odwołania, wprowadzona zostaje w godzinach od 12:00 do 13:30 przerwa w bezpośredniej obsłudze klienta przez pracowników Referatu.
Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy.
Prosimy o korzystanie z możliwości konsultacji w pozostałych godzinach pracy Urzędu.
Dodał: LP
Pozostałe aktualności:
-
Burmistrz z absolutorium i wotum zaufania
2024-06-26 -
Rozpoczyna się remont szkoły w Pruchnej
2024-06-25 -
Ruszają Bezpieczne Wakacje 2024
2024-06-24 -
Uwaga! Awaria prądu
2024-06-22 -
OGŁOSZENIE O SESJI
2024-06-21 -
Konkurs fotograficzny „Kaj my som…?”
2024-06-19