2020-03-13
Komunikat
W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID – 19,
Burmistrz Strumienia zawiadamia o tymczasowym ograniczeniu dostępności Urzędu Miejskiego dla klientów.
Obsługę klientów ogranicza się do spraw wymagających osobistego stawiennictwa tj. wystawienie aktów zgonu, odebranie dowodu osobistego.
Osoby które, zgłoszą się osobiście do Urzędu w innych, wymagających osobistego stawiennictwa, pilnych sprawach obsługiwane będą tylko i wyłącznie w Biurze nr 4 mieszczącym się na parterze Urzędu.
W wyjątkowych, ściśle określonych i ograniczonych do niezbędnego minimum sytuacjach, kontakt osobisty z pracownikami Urzędu będzie możliwy po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty/spotkania (wykaz numerów telefonów dostępny na stronie internetowej http://strumien.pl/referaty )
Informujemy, że czynne będzie tylko tylne wejście do Urzędu Miejskiego w Strumieniu – od strony parkingu z ul. Pocztowej.
W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją prosimy również
o bieżące śledzenie informacji zamieszczanych na stronie internetowej Urzędu.
Kontakt z Urzędem Miejskim w Strumieniu:
Biuro Obsługi Klienta tel. 33 8570 142
Referat Podatków i Opłat, Kasa tel. 33 85 70 249
Urząd Stanu Cywilnego tel. 33 85 70 248
Sekretariat tel. 33 85 70 148
Referat Inwestycji i Remontów tel. 33 85 70 183
KASA W URZĘDZIE MIEJSKIM W STRUMIENIU NIECZYNNA DO ODWOŁANIA.
Pozostałe aktualności:
-
OGŁOSZENIE O SESJI
2024-11-15 -
Zasłużeni nagrodzeni 11 listopada
2024-11-14 -
Cała gmina świeci przykładem!
2024-11-08 -
Bezpłatna infolinia dla osób bezdomnych 987
2024-11-02