2020-11-03
Komunikat – ograniczenie bezpośredniej obsługi klienta w Urzędzie Miejskim w Strumieniu
W związku z zaostrzeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii i wejściem w życie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. wprowadzającego pracę zdalną w urzędach i jednostkach organizacyjnych JST, mając na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19 w okresie od 3 listopada 2020 r. (wtorek) do odwołania wprowadza się ograniczenie bezpośredniej obsługi klientów Urzędu Miejskiego w Strumieniu.
Obsługa interesantów odbywać się będzie za pomocą komunikacji elektronicznej lub telefonicznie.
Nadal można załatwiać sprawy pilne z zakresu: stanu cywilnego (rejestracji urodzeń, rejestracji zgonów), ewidencji ludności i dowodów osobistych, jednakże bezpośrednia obsługa klientów w tych sprawach jest realizowana wyłącznie po uprzednim telefonicznym ustaleniu spotkania pod nr 33 85 70 248.
W wyjątkowych, ściśle określonych i ograniczonych do niezbędnego minimum sytuacjach, kontakt osobisty z pracownikami Urzędu będzie możliwy po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty. Osoby, które zgłoszą się osobiście do Urzędu w wymagających osobistego stawiennictwa, pilnych sprawach obsługiwane będą tylko i wyłącznie na parterze Urzędu w wyznaczonym punkcie.
W czasie obowiązywania ograniczenia, dokumenty należy doręczać za pośrednictwem operatora pocztowego, przez środki komunikacji elektronicznej (ePuap, e-mail: biuropodawcze@um.strumien.pl) lub do wrzutni na korespondencję umieszczonej w holu Urzędu.
Przypominamy, że czynne jest tylko tylne wejście do Urzędu Miejskiego w Strumieniu – od strony parkingu z ul. Pocztowej.
Do końca tygodnia tj. do 6.11. będą przyjmowane płatności w kasie, jednak prosimy i zachęcamy, jeśli to możliwe, o dokonywanie wpłat za pomocą bankowości elektronicznej. Dodatkowe informacje w tym zakresie można uzyskać pod nr tel. 33 8570 249.
W związku z tymczasowym ograniczeniem dostępności Urzędu Miejskiego dla klientów, informujemy że nie potwierdzamy profili zaufanych. W obecnej sytuacji najlepszym sposobem na założenie profilu zaufanego jest skorzystanie z bankowości elektronicznej. Taką możliwość dają największe polskie banki. Lista dostępnych banków znajduje się na stronie https://pz.gov.pl/dt/registerByXidp
Więcej informacji o profilu zaufanym oraz film instruktażowy jak założyć profil przez bank można znaleźć na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją prosimy o bieżące śledzenie informacji zamieszczanych na stronie internetowej Urzędu. Wszystkie podjęte działania profilaktyczne mają na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa. Prosimy o stosowanie się do zaleceń służb sanitarnych i medycznych.
Kontakt z Urzędem Miejskim w Strumieniu:
Biuro Obsługi Klienta tel. 33 8570 142
Sekretariat tel. 33 85 70 148
Referat Podatków i Opłat, Kasa tel. 33 85 70 249
Urząd Stanu Cywilnego tel. 33 85 70 248
Referat Inwestycji i Remontów tel. 33 85 70 183
Wykaz wszystkich numerów telefonów dostępny na stronie internetowej http://strumien.pl/referaty
Pozostałe aktualności:
-
Zmiana pracy PSZOK w grudniu
2024-12-17 -
Odbiór BIOODPADÓW w Strumieniu
2024-12-13 -
Magia Mikołajek w Gminie Strumień
2024-12-12 -
OGŁOSZENIE O SESJI
2024-12-11 -
Informacja z PT KRUS w Cieszynie
2024-12-11 -
Wernisaż wystawy „Smacznego” – za nami!
2024-12-10