2016-01-21
Administrowanie cmentarzami komunalnymi
Burmistrz Strumienia ogłosiła zamówienie na usługę administrowania cmentarzami na terenie gminy. Oferty można składać do 25 stycznia.
Do obowiązków administratora cmentarzy należeć będzie: wykonywanie czynności związanych z pochówkiem osób - ustalanie terminów i szczegółów organizowania pogrzebów, uzgadnianie miejsc pochówków, przygotowanie grobu do pochówku, a także zapewnienie innym podmiotom możliwości jego przygotowania, w przypadku wyrażenia takiej woli przez rodzinę zmarłego, prowadzenie ewidencji pochówków. Ponadto utrzymanie istniejącej zieleni i drzewostanu na terenie cmentarzy, w szczególności koszenie, grabienie, nawożenie. Dbanie o dobry stan techniczny urządzeń, wykonywanie drobnych napraw i robót konserwacyjnych remontów nawierzchni chodników z kostki betonowej, płytek betonowych i nawierzchni sypkich, obrzeży betonowych oraz plantowanie i humusowanie z obsianiem trawą terenów zielonych, utrzymywanie w okresie zimowym alejek i ciągów komunikacyjnych, zabezpieczenie ciągłej dostawy wody i regulowanie zobowiązań za jej dostawę, zapewnienie przenośnych toalet wraz z niezbędnym serwisem na każdym cmentarzu w okresie od 31 października do 2 listopada, umieszczanie w ogólnodostępnym miejscu regulaminu cmentarza i aktualnie obowiązujących opłat cmentarnych.
Umowa obowiązywać będzie w terminie 01.02.2016 r. do 31.12.2016 r. Otwarcie ofert zaplanowano na 26 stycznia. Szczegółowe informacje można znaleźć na www.strumien.bip.net.pl.
Pozostałe aktualności:
-
Nowy harmonogram odbioru śmieci
2024-12-30 -
Uwaga! 31 grudnia – kasa nieczynna
2024-12-27